زندگی ما سه تا

بسم الله الرحمن الرحیم

و إن یـَـکـاבُ الـَـذیـטּَ ڪَـفـَـروا

لـِـیُــزلــِـقـونَـڪـَـ باَبصارِهـِــم

لـَــمـــا سَـمَـــــعوا الـِــذّڪــرَ

و یـَـقـولـــوטּَ أنــﮧُ لـِـمَجنــوטּُ

و مـاهــو إلا ذِڪـُرلِـلـعلـَمیـטּ

***********************
آدمک آخر دنیاست بخند آدمک مرگ همین جاست بخند


دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند


ادمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند


آن خدایی که بزرگش خوانی به خدا مثل تو تنهاست بخند


آخرین مطالب
آخرین نظرات

روزانه 3

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ

کاری که می گفتم با هزار تا دلشوره درس شد خدا رو شکر 

امروز جلسه تعیین وقت تشکیل دادم 

و رسما تیچر شدم:))

پریروز صبح محیا با حالت تهوع از خواب بیدار شد :((

دکتر میگف ویروسیه تبم داش طفلی دو بار دکتر رف فلن امروز خوبه:)خدا رو شکر

دیروز شوشو برا اولین بار سورپرایزم کرد

 من دکتر بودم با محیا زنگید گف بیا فلان جا رفدم

بهم گف ببین کدوم یکی از کابیناتا رو میپسندی و من این شکلی شدم:))))

ما کابینت چن تا داشتیم که فلزی بود و ی قسمتی از اشپزخونه بود

الان دیگه اشپزخونم عالی میشه و من عالیم البته قراره هفته بعد بیاد برا نصب و کلی کار دارم باز

یکشنبه هم وقت دکتر داشتم برا معدم که دکتر اندوسکوپی نوش :(

ی عده قوت قلب میدن و ی عده میترسونن ولی من تصمیم گرفدم برم میترسمم

هر کی تجربه ای داره از اندوسکوپی بگه ممنون میشم:))

  • خانوم خونه

نظرات  (۳)

  • سپیده مامان درسا
  • تبریک خانومی انشالله که موفق باشی تو کارت ...
    من در کل بدم میاد از آندوسکوپی ، خدا قسمت نکنه واسه کسی ...
    انشالله که خوب شی عزیزم .
    پاسخ:
    ممنووووووووون
    اهوم سخته 
    ممنونم :*
    خدا رو شکر که کارت جور شده
    الان ما با یه خانوم معلم طرفیم دیه:)

    عزیزکم ایشالا زود خوب شه^_^
    باااا مراقب این بچه باش چرا همش مریض میشه؟؟؟؟؟

    اووووووووم چه سوپرایز باحالی
    من عاشخ تغییر توی خونه ام مخصوصا اگه آشپزخونه باشه
    ینی امید به زندگیم افزایش می یابد خخخخخ

    آندوسکوپی رو والا من تجربه نداشتم
    چند سال پیش مامانم انجام داده
    حالا می پرسم بینم چی میگه میام میگمت
    فک نکنم ترس داشته باشه ها

    پاسخ:
    ممنووووووووون
    نمیدونم هر دردی باشه اول محیا میگیره:(
    منم اشپزخونه جاییه که بیشدر عمره ادم تو اون میگذره
    ممنون:))
    کجایی عزیزم؟
    نیستی چرا؟
    آندوسکوپی رفتی؟
    پاسخ:
    هسدم عزیزممم:))
    هسدم مشغولم:(
    بلی رفدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی