زندگی ما سه تا

بسم الله الرحمن الرحیم

و إن یـَـکـاבُ الـَـذیـטּَ ڪَـفـَـروا

لـِـیُــزلــِـقـونَـڪـَـ باَبصارِهـِــم

لـَــمـــا سَـمَـــــعوا الـِــذّڪــرَ

و یـَـقـولـــوטּَ أنــﮧُ لـِـمَجنــوטּُ

و مـاهــو إلا ذِڪـُرلِـلـعلـَمیـטּ

***********************
آدمک آخر دنیاست بخند آدمک مرگ همین جاست بخند


دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند


ادمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند


آن خدایی که بزرگش خوانی به خدا مثل تو تنهاست بخند


آخرین مطالب
آخرین نظرات

روزانه 5

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

شوشو امروز یعنی همین چن ساعت پیش رف :))

 و من ناراحت نیسدم از رفدنش البته فلن:))

میدونین چرا؟؟دوس دارم تنها باشم اونم تنها باشه برا خودش

نیاز داریم یکم دور شیم محیا اذیت میشه میدونم ولی از ی جهاتی خوبه 

فلن محیا خوابه من هم تلویزیون میبینم و هم مینویسم 

راستش من نمیتونم روزه بگیرم به خاطر معدم ولی مسجد رفدم دیروز خوووب بود 

ادم سبک میشه خیلی 

فک کنم شوشو تا جمعه یا شنبه نیس به شوخی میگم کلی برنامه دارم

رو کاغذ نوشت اره تا 11 خواب:))

عاغا این شوشو من به خوابیدنم حساسه نمیدونم چرا حسووووده :)

ولی خودمم دوس دارم برنامه داشته باشم برا این چن روز 

جریانه کابینتا یادتونه فلن نصابش نیومده و منم دستو دلم نمیره به تمیز کاری

 اخه میدونم دوباره از نو باس تمیز کنم

برا این چن روزم میخوام اول ی کمی خونه رو مرتب کنم و به خودم انرژی منفی ندم

اصن میخوام بخورم بخوابم حالا ببینم چیمیشه:)) 

  • خانوم خونه

نظرات  (۳)

  • نیلوفرجون
  • پس میخای خوش بگذرونی. خوش بگذره بهت.
    پاسخ:
    بله دیگه:))جات خالی خوووب بود
    من عاشق این تنهایی هام وقتی که واقعا نیاز داری تنها باشی خیلی به ادم میچسبه
    پاسخ:
    اهووووووووم:)
    سلوووووووم
    خوبی؟
    معدت بهتره؟
    چرا نمینویسی؟
    پاسخ:
    معذرت می خوام 
    بهتره ممنون
    نمیدونم چرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی