زندگی ما سه تا

بسم الله الرحمن الرحیم

و إن یـَـکـاבُ الـَـذیـטּَ ڪَـفـَـروا

لـِـیُــزلــِـقـونَـڪـَـ باَبصارِهـِــم

لـَــمـــا سَـمَـــــعوا الـِــذّڪــرَ

و یـَـقـولـــوטּَ أنــﮧُ لـِـمَجنــوטּُ

و مـاهــو إلا ذِڪـُرلِـلـعلـَمیـטּ

***********************
آدمک آخر دنیاست بخند آدمک مرگ همین جاست بخند


دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند


ادمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند


آن خدایی که بزرگش خوانی به خدا مثل تو تنهاست بخند


آخرین مطالب
آخرین نظرات

روزانه 4

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

از شنبه میرم سر کار خوبه، سخته ،اما خوووبه 

بچن اذیتشون زیاده ولی شیرینه کلماتشون،کاراشون

دیروز رفدم اندو،خیلی سخت بود خدا رو شکر 

چیز مهمی نیس فقط معدم رنگش سرخه نمونه برداشتن 

گلوم هنوزم درد داره سردردم دارم 

نمیدونم از بی حسیه یا از کاره زیاد اما بد جور سرم داره می ترکه 

رفدیم کلاس محیا کلاسش کنسل شد تو این گرما برگشتیم:(

چه قد دلم میخواد بریم خونه یکی مهمون

اقای کابینتی بد قولی کرد و این هفته نمیاد

هر سال شب اول قدر میرفتیم خونه  ی اشنا

10سالی میشه اما دیشب نبود دلم بد جور گرف:(

ولی بعد گفدم حتما حکمتی توش بوده 

شوشو اخر هفته با دوستاش مثه هر سال میرن سهند

 دارم برا نبودنش برنامه ریزی می کنم:))

تلمون یک طرفه شده من دلم میخواد با یکی حرف بزنم الان

برا شام کسی پیشنهادی داره؟؟؟

  • خانوم خونه

نظرات  (۲)

  • نیلوفرجون
  • خداروشکر کارت جور شد.  چی شد آقاتون اجازه داد؟
    پاسخ:
    اهوممممممم:*
    خیلی تغییر کرده نیلوفر جوون خودمم نمیدونم
  • سپیده مامان درسا
  • خداروشکر که خوبی خانومی ، انشالله همیشه سالم و سلامت باشی ...
    پاسخ:
    والا سپیده جون خوب نیسدم هر جای بدنم درد داره سر درد دارم گوشم درد می کنه زانوم درد داره معدم نمیدونم چی کار کنم خودمم از شوشو خجالت می کشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی